התאמת מבנה ישן
ללמידה מגוונת
שם בית הספר: rosemary works
אדריכלים: aberrant architecture
מקום: hackney מזרח לונדון
הגישה העיצובית וההשקעה בתשתיות בבית הספר נעשתה בשיתוף פעולה ע"י מורים, הורים ותלמידים מתוך מטרה לפתח סביבה תוססת וקוהרנטית לתלמידי בית הספר.
האדריכלים פעלו בתפיסה של המשכיות ושימורו את עברו של הבניין, הם נמנעו מלהכניס אלמנטים מנוגדים בעיצוב. השימור נעשה על ידי חלוקה של קירות פנימיים שישמשו למגוון רחב של פעילויות וניצול אלמנטים הקיימים במבנה הישן על מנת ליצור אזורי למידה פרטנית ואינטימית, אך מאידך יאפשרו גמישות לעתיד, במידת הצורך.
התכנון הכולל הוא מודולרי ומאפשר הרחבה והתאמה נוספת של בית הספר. הקונספט שמקיים מדיניות של המשכיות, שימר את התכונות מעברו של הבניין המתאימות לצרכים הנוכחיים של בית הספר. התייחסות נוספת הייתה למיקום הייחודי של בית ספר על אחת מתעלות המים של התמזה. ולכן סביב בית הספר יש מבנים צפים מרובים שכל אחד מהם בעל אלמנטים אינטרקטיביים שונים שיוכלו לתמוך במגוון רחב של פעילויות למידה שונות.
קישור: