נהלים וטפסים לעבודת המרצה טופס בקשה לפתרון למידה הנחיות לכתיבת עבודה בקורס הסכם התקשרות כרטיס דיווח מרצה הסברים למילוי טופס דיווח
למידה דיגיטלית בפיתוח המקצועי הגדרות, קריטריונים ומדיניות לקורסים דיגיטליים השבחת הלמידה הדיגיטלית במרכז הפסגה מחוונים ללמידה א-סינכרונית וסינכרונית מחוון להערכת מפגש א- סינכרוני מחוון להערכת מפגש סינכרוני מצגת אינפוגרפיקה ללמידה מרחוק סרטוני הדרכה לעבודה במודל כיצד מוסיפים מטלה לסביבת המודל? כיצד בודקים מטלה בסביבת המודל ונותנים ציון? בקשת הרשמה לקורס: כיצד זה מתבצע – למורי מורים
תשורות למרצים – למידה הברידית נורמות/כללים לניהול מפגש למידה מרחוק – מפגש סינכרוני רעיונות לפעילות היכרות במפגש הראשון בקורס דיגיטלי – מפגש סינכרוני מעורבות בלמידה היברידית – 10 טיפים ליצירת מפגש מעורר Engagement משוב קצר בסיום המפגש הראשון – מפגש סינכרוני תשורות למרצים – קבצים להדפסה משוב למפגש ראשון נורמות וכללי התנהגות במפגש סינכרוני רעיונות לפתיחת מפגש סינכרוני
זרקור שבועי על למידה מרחוק מספר 1 – classroomscreen כלי עזר לשולחן העבודה של המורה מספר 2 – שיתוף סרטון לצפייה מנקודה מסוימת מספר 3 – נוכחות מרצה במפגש א סינכרוני באמצעות תוכנת Screen O-Matic מספר 4 – פעילות שיתופית בהשראת תמונה Teamimg מספר 5 – Side by Side מתודה ללמידה מרחוק מספר 6 – whiteboard fi לוח מחיק מקוון פחות עמודיםדפים נוספים מספר 7 – Timertopia טיימר למצגת לניהול זמן של מפגש סינכרוני מספר 8 – Flipgrid יצירת דיונים מבוססי סרטונים מספר 9 – Anchor יצירת פודקאסט (הסכת) מספר 10 – Scrumblr כלי לסיעור מוחין בשיעור סינכרוני
טיפ טופ – רעיונות יישומיים לעיצוב חווית הלמידה מרחוק מספר 1 – 6.2.2022 מספר 2 – 13.2.2022 מספר 3 – 20.2.2022 מספר 4 – 27.2.2022 מספר 5 – 6.3.2022 מספר 6 – 13.3.2022 פחות עמודיםדפים נוספים מספר 7 – 20.3.2022 מספר 8 – 27.3.2022 מספר 9 – 3.4.2022 מספר 10 – 10.4.2022